tirsdag 18. januar 2011

puzzle

Å sånn har nu dagan gått siden jul :)

Ja rætt å slætt så va all hobby-energi ute av drift her i huset etter jul.
Men da va frua snar tel å ta opp sin urgamle "puzzle-hobby" !!!  O LYKKE !!!



et 1000 brikkers panorama bilde av NEW YORK city va midt i blinken syns æ, siden
gubben hadde tatt turen over aleina - så kunne jo vi her hjemme puzzle sammen byen og
liksom bare drømme oss bort dit.

Æ fikk faktisk god hjelp av eldstemann som var hjemme på perm fra militæret....
ja kæm som hadde trudd at detta sku være en hobby førr store sterke kara, men joda,
det va nok motivet på bilde som ga han løst tel å sette sammen et par brikka - å vips
så blei han settanes der.

Etter en times tid ved bordet klarte han å si at : man blir jo helt hekta av dette :)
Å dermed så gikk helga opp i PUZZLING :)



nu ligg det klart tel sammenliming,
og vips en dag så hæng det
i kjellern korr gutta i huset har sin
egen TV stue .
Det e jo liksom ikkje vanlig nu tel dags at man hæng opp puzzlespill
på væggan. Men detta syns både æ å guttan fortjene en
plass på kjellerveggen :)




detta bilde puzzla æ sammen uka før - men det e vel kansje tvilsomt
at det blir limt sammen og hengt opp i kjellern.
vi får se.....
men du så arti æ syns det e å sett å puzzle å bare la tankan
surre å gå .... æ syns det e rekrasjon for både kropp og
sjel og bare sette der og puzzle og puzzle og puzzle :)

Å kommer det ikke en ny hobby-ide ned i hode mitt snart -
Ja da e æ vel ikke sein om å kjøpe mæ et nytt puzzle spill :)

Hjertelig velkommen til dere som nettopp har lagt dere til på bloggen min!!!
Kjempekoselig å bli kjent med flere av dere.
Å tusen takk for alle koselige kommentarer - det varmer langt
inn i hjerterota :)


Mange goe klæmma fra
Anita



 

3 kommentarer:

  1. Du verden så tålmodig dere er!! De kjempetøffe bildene da! Kjøpte et for et par år siden som Anna og jeg skulle pusle, men vi kom ikke langt gitt.... ligger nok ikke helt for meg.
    Nå gleder jeg meg veldig til å komme på besøk- tar med pay-it-forward pakken da jeg- så slipper jeg å sende i posten ;)
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  2. Puslespill er bare kjempekjekt, rene meditasjonen det :) Og veldig hyggelig når man kan gjøre det sammen! *♥*

    SvarSlett
  3. Puslespill er jo kjempemorsomt - virkelig en stresslesser, det :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥