mandag 24. januar 2011

ny klokke på kjøkkenet

endelig, etter ett års leting fant jeg drømmeklokka til kjøkkenet :)




 ett nymalt svart hengeskap måtte vike plassen for klokka - så nå er jeg på leit etter
ett nytt sted å henge skapet....hmmm kansje det må tilbake i stua... vi får se...



 jeg er iallefall storfornøyd og gubben syntes den va riktig så stili,
så da er jo alt i skjønneste orden :)


 å billig!! ja den va faktisk råbillig spør du meg....KUN 398,-  


 å nå har vi fått en riktig så trivelig ny lyd i kjøkkenet ....

TIKK TIKK TIKK TIKK TIKK TIKK TIKK

men stort sett er radioen på så jeg hører den ikke,
 heldigvis :)


Klem Anita

5 kommentarer:

  1. Heia!
    Takk for hyggelig hilsen;)
    Superstilig klokke du har fått deg!!

    Ønsker deg en flott ny uke;)

    Klem.

    SvarSlett
  2. Den var flott, og den gjorde seg fin på den plassen mellom vinduene.. er ute etter en klokke noe ala den jeg og, men finner den ikke! Hvor fant du din? Hadde de den i ulike størrelser?
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Så tøff!!! Du har sansen du Anita♥ Passet perfekt til ditt stilige kjøkken. Gleder meg til å se ditt blide åsyn snart!
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  4. Flott var den!

    Takk for at du vil delta på min give away! Tvi-tvi:)

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  5. Det var ei skikkelig tøff klokke!
    Så koselig kjøkken,det må være en drøm å sitte seg neg å ta en god kopp kaffe å nyte....
    Du verden det var ei billig klokke , kor får man tak i ei sånn klokke henn til den prisen?
    Jeg har faktisk selv vært på leting etter ei stor tøff klokke.
    Hjertelig fra Merete.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥