onsdag 12. januar 2011

always kiss me good night

ja det e lett å si når gubben e på vei tel New Mexico ikveld :(
Hadde æ reist me han hadde æ nok fått et kyss eller 2 ikveld,
men nu får æ klare mæ uten heilt tel han kommer hjæm igjen
om nån daga....
å den som vente på noe godt, han vente ikkje forgjeves hete det :)
Så her sett æ å vente å vente å vent.....


imens dåkker ser det søte skiltet æ sydde tel svigerinna og brorn min tel jul.
Det hæng vel kjekt over senga dæmmes, så
de kainn kjøsses ikveld,:):):) mens æ får gripe fatt i puta
og drømme om mannen i Amerika.....



 detta skiltet sydde æ tel ei ainna svigerinne av mæ - de har 3 røvergutta, så ho trængte sårt detta
skiltet syns æ :)


så husk å kyss dåkkers kjære ikveld !!!!!

God natt
og klæm fra
Anita


9 kommentarer:

  1. Så kreativt... Utrolige morsomme skilt som er virkelig noe eget med!
    Skal bli......, kyssing altså :-)

    SvarSlett
  2. Stilige skilt du har laget!
    Veldig kjekt å ha noen slike å gi i presang.
    Og kyss skal mannen få når han kommer hjem i kveld:)

    SvarSlett
  3. Så koselige ting du lager!
    Virkelig kreativt,og så fine gaver å gi bort!
    Kyss skal bli...
    Gleder meg å følge deg videre..
    Ha en fin dag!
    Hilsen Anne

    SvarSlett
  4. Stilige skilt med morsom tekst !
    Min mann har vært borte i 4 uker så han skal få kyss når han kommer hjem.....i morgen ♥

    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Hei igjen.
    Takk for koselig hilsen på bloggen min.
    Alltid kjekt med gaver , men det beste er å få mannen hjem !
    Men det vet jo du ;-)
    Så bra at du vil følge meg , jeg har lagt meg til som følger hos deg også !
    Klem fra Ingunn :-)

    SvarSlett
  6. Ha ei flott uke og takk for kommentarer, snille du :-)

    SvarSlett
  7. Hei.
    Fant deg inne hos Ingunn. Titta inn på din koselige blogg og bestemte meg øyeblikkelig å legge meg til som følger.
    Så koselig blogg du har.
    Kjempefine skilt du har laga.
    Klem.

    SvarSlett
  8. vad duktig du är på att göra fina saker
    Kram Jeanette

    SvarSlett
  9. Så morsomme skilt :) Har ingen å kysse på, så får kose puta isteden, hehe. *♥*

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥