lørdag 18. september 2010

hjerter med decopasje

Har lyst å vise dere noen flotte hjerter jeg har laget :)
Jeg har brukt små engleservietter og limt på bomullsstoff
med decopasjelim. Funger veldig bra !
















Viser dere også et englebilde jeg har laget for en stund siden.







Til frokosten hadde vi deilig smoothies med blåbær, rips, solbær og jordbær :) mmm det er noe av det beste jeg vet :)








Jeg sliter med å få alle bildene jeg vil ha inn her - kommer opp med kryss på ??? hmm
Glad jeg skal til hjertedame til torsdag - da får jeg kanskje
noen gode tips :)

Ønsker dere en strålende helg alle sammen.
Her i østfold skinner sola for 3 dag på rad og det er rene sensommer
stemningen ute :)


Klem Anita

4 kommentarer:

  1. Så nydelige hjerter ;)
    lagde også noen hjerter her om dagen!♥
    Gøy var det.. selv om resultatet ikke ble like bra hi hi;)
    Så flott å bruke servietter og decolim!:)
    Bildet var også helt nydelig!♥
    Nyt av skaperglede og helg ;)
    Klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  2. Nydelige hjerter og nydelig englebilde du har laget.
    Takk for tipset om å bruke servietter og decopagelim.
    Strever med å sy hjerter, får dem ikke til
    (føler jeg har 10 tommeltotter når jeg skal sy).
    Ønsker deg en fortsatt fin helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Hei vennen!!!! Så herlige hjerter og bilde:DDDD Sånt har jeg liksom ikke helt teken på..... i og med at jeg aldri har prøvd å lage. He-he, jeg lurer på om du ikke blir skuffet, dersom du tror jeg er et orakel i bloggverdenens mysterier:DDDD Det eneste jeg vet er følgende: Let, Finn og Trykk:DDDD og at den som leter, den finner:DDDDD Og at mye dreier seg om internett tilganger og hastigheter, bloggverdenens luner, og andre ukontrollerte ting.husk at huset mitt er under en stilmessig omgjøring, så du ikke tror at jeg har det fint, spennende og perfekt:DDDDDD Helsemessig så orker jeg lite,derfor Tar Ting Tid:DDDDD Klemz

    SvarSlett
  4. Flotte hjerter, lurt med litt servietter og lim. Jeg bruker stort sett strykemerker, men det blir jo ganske dyrt ja...

    Ha en fin uke!! klem aase

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥