mandag 6. september 2010

DEN STORE SINKSPRAY DAGEN

Idag har det stått maling på agendaen! Æ har spraya sinkmaling gamle gjenstander
og så har æ malt det nye takoverbygget til kjellertrappa og vedskjulet !!! Hjælpes mæ førr
et skitarbei d va å male det  takoverbygget :( Sto krombøyd et par tima og fikk gnidd
mer enn nok maling inn i håret , før æ skjønte at det kunne vært lurt me en caps!!! Nu
verke det i både arma og bein så det va godt å sætte sæ ned med pc,n :)



Her kommer resultatet av 2 dagers blodslit før æ blei fornøyd
og ferdig med det gamle serveringsbrettet mitt
(som va gulorange med kuer på)



Det heile starta me sinkspray over det hele
så limte æ på en nydelig blomsterserviett på bunnen.
Nytt lag med decopasjelim og de søte englene
oppå der igjen - woila-----ka skjer?
JO
det vistes ikkje en eneste engel da det va tørka :(

Prøv å gjett om æ blei sur?


Ka gjorde æ da?
Jo æ va skitat
 og hadde maling i håret fra takmalinga ute (den malinga starta også igår).
Så da tok æ likegodt me mæ heile serveringsbrettet å gikk i dusjen!!!
Der satt æ i 3 kvarter å skrapa vækk decopasjelim å drit og helte
matolje i mitt eget hår for å få vekk malinga.
En omgang med såpe og shampo til slutt og så va vi gulle
rein både æ å serveringsbrettet :)
MEN æ fikk 3 vonde sår oppå fingran ætter
all skrapinga med en liten saks; AUUU..


Idag va brettet sånn nogenlunde tørt og klart førr en ny omgang med
spraymaling, men nu valgte æ hvit maling i bunnen sånn at
englene skulle komme fram :)
Å DET GJORDE DE !!! TAKK OG PRIS!!!
så reiv æ laus nån rose fra servietten og la utover og vips-
der va brettet sånn som æ ville ha det :):)

Neste gang går æ rætt i butikke å kjøpe mæ et nytt brett !!! TRUR Æ :) hehe

Fikk jo spraya den gamle messingstaken og et gammelt gullfat
i samme slengen og her e det perfekte resultatet som kom
på første forsøk :)



Sinkmalinga e kjøpt på JULA etter tips fra nina


D va masse spray i boksen så her e to små skåler også :)


Da ønske æ de som e innom en trivelig kveld !

Klæm Anita

5 kommentarer:

  1. Er det ikke med serveringsbrett som med fødsler - når alt er over glemmer man slitet :) Dette ble lekkert og noe helt annet enn de masseproduserte du finner i butikken. Begynner å bli stolt over å kjenne denne kunstneren :)

    SvarSlett
  2. Ha ha ha... jeg syns jeg ser deg!! Resultatet ble supert da♥ Kanskje jeg skal gjøre et nytt forsøk på kandelaberen min jeg og...har jo spraya den hvit med lite hell... Kanskje jeg må ta den med meg i badekaret en times tid først he he....?
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. Moro å se hva min hyggelige og kreative nabo har på gang. Du er jo bare så kjempeflink;-)
    koselig å treffe deg i gata og:-)hilsen Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Oj oj, godt alt slit førte med seg glede til slutt!♥ Det er ikke mye morro når sånne ting skjer, men jeg tror det skjer med oss alle innimellom :)
    Nydelig brett ble det iallefall, og så herlig med sinkspray!!♥ Flott tips!
    Så herlig at du tittet forbi meg, så fant jeg også deg!♥ Alltid gøy å bli kjent med nye herlige bloggere!♥ Legger meg til her hos deg, skal bli koselig å følge deg .)
    Nyt dagen og uken!♥
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  5. BlueHost is one of the best website hosting provider with plans for all of your hosting requirements.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥