torsdag 16. september 2010

En KOS dag i heimen



Idag starta dagen meg kribling i magen og venting på
at vår eldste sønn skulle komme hjem.
4 laaaaange uke har han vært i militæret...og endelig
va det klart for perm :)

Det va en merkelig følelse å stå på trappa og ta imot
den store flotte uniformskledde gutten som kom hjem.
Ja, for makan tel flott kar skal man lete lenge etter.

Det var godt for alle oss her hjemme å få prate med han
og høre at alt går bra på tross av helvetesuke med lite søvn
og umenneskelig mange timer med  trening.
men tøffe gutter klager ikke!!!


vi har spist ferske rundstykker til lunsh
og hatt nydelig kyllingfilet med tilbehøre til middag


å jammen klarte jeg ikke å slenge sammen TROPISK AROMA
til dessert... det er nemlig yndlingskaka til alle husets tre gutter.
Nå er det under en halv kake igjen :)hehe

(glemte å ta bilde av den gitt)

Ellers har jeg hatt en yderst liten tur på Mosseporten og der var det
jammen salg på superbutikken Dorothea..-20% på green gate og alt interiør

så da benyttet jeg sjansen og fikk med meg hjem
2 nye kopper, en mugge og et kjøkkenhåndkle.




kjøkkenhåndkleet valgte jeg å bruke som duk i dag :)



å nå koser vi oss med solbærtoddy og ser på
X faktor...



Armene mine vil ikke gjøre håndarbeid om dagen så da er det bare å
ta det med ro - hehe - litt baking måtte de klare til ære for
eldstemann :)
Dermed ble det shopping istedet.....så nå har jeg sagt til dem at
de bør ikke streike for lenge for da blir det dyrt for meg....

Ha en trivelig kveld alle sammen


Klem Anita



4 kommentarer:

  1. Klart det er kos å få gutten hjem.
    Rundstykkene dine så herlige ut.
    Og så lekre Green Gate ting du har kjøpt.
    Ønsker deg en fin torsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Dorothea er alltid kjekt å besøke:DDDDD Jeg slapp unna det med tre sønner og militære, første mann ble pappa og ventet nr to, så jeg syntes det var greit å be forsvarsministeren å la ham slippe, og heller ta ansvar for barna sine. Og det var hu enig i. Nr to sliter med migrene, og mangel på mat og søvn, samt stress trigger dette, og nr tre har veldig matallergi. Men nr en flyttet hjemmentefra det sekundet han ble 19 og ventet barn med dama, nr to drog på skole på Hedmarken, og bor nå hjemme, og nr tre venter på bedre tider. Da nr to kjørte oppover til Hedmarken for å gå på skole, gikk jeg rundt på jobben og grein:DDDDD Man er da glad i disse sønnene:DDDDD Klemz

    SvarSlett
  3. Så koselig for dere å få storgutten hjem da♥ Rart med det- selv om han snart er voksen er han fortsatt gutten din...
    Så koselige de koppene, muggen og "duken" var da! Du har sansen du :)
    Nå skal jeg snart legge meg- har invitert 12 unger og fire mødre til barneselskap kl 11 i morgen tidlig♥ Da blir det liv- rai rai...
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  4. Så deilig at han har kommet hjem :) Tenker mor koser seg nå, ja. God klem herfra

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥