tirsdag 4. oktober 2011

hjemmestrikka lyktetrekk

Snakk om at frua har slått tel førr fult me strekkepinnan sine  :)

Ja, førr det e ikkje mange omgangan æ klare å strikke før helsa streike , men dettan kom æ jammen
i mål me på en kveld :)




54 maske på pinne 4 - 2 rett og 2 vrang
X antall omganga tel æ nådde litt over toppen på syltetøyglasset :)
fell av og sy sammen -



 Har dåkker løst, e det bare å legge opp ca 16-20 ekstra maske, da blir det lausar rundt glasset!


 Så knøyt æ et bånd fra Nille rundt, å vips så va æ ferdig :)



Nu mangle det bare å henge på et par hjerter eller noe annet dill dall om æ skulle få løst, men føreløbig syns æ det e supert bare sånn som det e !


Klæm fra ho Anita

4 kommentarer:

  1. Kjempefin Anita! Veldig greit med sånne småting som man blir ferdig med på 1-2-3♥
    klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Er en stor fan av raske strikkeprosjekter, så dette så ut til å være noe for meg:-) Takk for oppskrift!

    Og det skulle selvfølgelig egentlig stå badelandlapper i dagens innlegg. Det går litt fort i svingene enkelte ganger. Har ikke tenkt å gi ungene i oppgave å vaske badet, hi, hi:-)

    SvarSlett
  3. takk for en kjempegod ide :) da har jeg noe å gjøre når jeg kjeder meg :)

    SvarSlett
  4. Så søtt lyktetrekk med perler! Flott bilde! Du har det jammen fint og strøkent, som tatt rett ut fra et interiørblad! :) Nydelig stilleben! Ha en fortsatt god kveld!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥