søndag 11. september 2011

papirsommerfugler

Idag har æ latt mæ inspirere av nån søte papirsommerfugla som æ har sett her i blogglandia !



 Nån ark fra ei gammel salmebok og et brunt klippeark gikk med - og vips så hadde æ tredd alle innpå en hampetråd og hengt opp ved siden av den nyinnkjøpte hylla på kjøkkenet :)


 Æ har brukt 2 lag med papir for å få en fin effekt !


mønster tel sommerfuglan kan dåkker finne her hos  Stipje



klipte ut nån i lilla også - men de kommer æ tel å ta av snora på og heller legge
tel pynt på et lysfat eller nåkka....

men nu vente vi besøk av eldstegutten Markus som kommer hjem fra student-hybel-livet-i -Oslo for
å gå tel valg urnene i mårra tidlig !

Mitt hjerte gleder seg :)

Å da diske ho mor opp med fondue til middag må vite :)
ja, æ har tilogmed støvsugd og rydda litt i kroka og krika åsså !!!
ja dåkker skjønne det e heilt utrulig ka den gutten får mæ tel å gjøre :)

Klem fra Anita



6 kommentarer:

  1. Å, så fin den ble! Sånn har jeg lyst til å prøve meg på og!

    Kos deg med besøk av eldstesønnen:-)

    SvarSlett
  2. Nydelige Anita! Og for en fin hylle du har fått deg på kjøkkenet da! Nå må jeg snart komme meg en tur over fjellet å besøke deg♥
    klem

    SvarSlett
  3. Så fine de ble.
    Koselig å få gutten hjem tenker jeg,
    og godt for han å komme hjem til mor:)

    SvarSlett
  4. Veldig søte sommerfugler du har laget! Nesten litt "fransk følelse" over dem. Veldig dekorative.
    Takk for koselig kommentar på bloggen min. Første gang jeg besøker bloggen din. Ser også du har sydd veldig mye fint. Skulle du få lyst til å stikke innom messen i Ås, holdes den på Ås Ungdomsskole 15.-16.oktober kl. 10-16 og 11-16.
    Ha en fin og kreativ uke!

    SvarSlett
  5. Nydelige sommerfugler! Takk for tipset!
    Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  6. Hei.
    Så mye fint du lager. sommerfuglene dine var flotte :-)
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Stoffet med kokkene er et panel av Loralie, og jeg har kjøpt det på lappelåven. www.lappelaaven.no.
    Masse fint der, også andre paneler. Lykke til!
    Legger meg til som følger hos deg, vil titte mer her.
    Klem Maja

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥