tirsdag 28. desember 2010

julekorta som ble sendt

Jammen e vi ikkje kommet tel 4. dags jul !!!
Det e bare heilt utrolig korr fort tia går - å einnu e det MASSE MASSE
SJOKOLADE og DIGG igjenn i skoffe å skap å på alle bord :) så her e det bare
å henge i å kose sæ i maaaange daga tel :)

Æ tænkte å kunne vise dåkker årets julekort som ble sendt tel fjern og nær...men
det blei faktisk ikkje alle som fikk julehilsen i år gitt - førr tia strakk ikkje tel :)









men æ fikk vel laga nån å 40 kort - men i år blei det førr første gang på 19 år sendt julehilsen uten familiebilde inni...men som æ sa..... tia strakk ikkje tel før jul i år :):)
orke ikkje fortvile av den grunn - æ e fornøyd me det som blei gjort :)












Vil åsså få takke så masse masse tel alle dåkker som har vært innom og for de utrolig
koselige kommentaran dåkker lægg igjenn !!!

Mens gubben og begge guttan våres kose sæ i London nån daga i romjula
e æ så heldig å ha ho mamma og han pappa fra nord norge på besøk tel
over nyttår :)

Fortsatt god jul tel alla sammen !
Her blir det maaaaamge daga tel den e over i allefall !!!


Go varm klæm fra Anita

4 kommentarer:

  1. Så massssse fine kort!! Jeg titter i postkassa i spenning om det lander et der.... Hils masse til foreldrene dine- og kos deg videre med alt snopet! Jeg har fyllt på masse fra taxfree :))
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  2. Det var litt av en julekortproduksjon:DDD Jeg kjøpte en pakke med ti stykker, og dett var dett. Og greide til og med å få sendt dem FØR 16. desember. I fjor sendte jeg kortene 22......... Kanskje jeg skal starte på å lage mine egne julekort for 2011.... Da må jeg begynne nå, tenker jeg, he-he. Godt nytt år da vennen:DDDDD Høres og sjåas også i det nye året, håper jeg:DDD klemz

    SvarSlett
  3. Så mange nydelige kort du har laget !
    Flott produksjon.
    Ha en fortsatt fin romjul:)

    SvarSlett
  4. Du verden så masse fine julekort!
    Dette må jeg også lære meg.....
    Kan vel sendes hele året, - trenger ikke bare å være julemotiv !

    God jul videre!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥