søndag 5. desember 2010

Den som leter den finner...

Endelig, etter maaaange dagers leiting dukka laderen tel kamera opp :)

Æ Løfta på den eksterne lille hard disken som har logge på en stol eï stund -
og DER va det jammen mæ :):):)

Skjønne jo at det kan lønne sæ å HOLDE ORDEN og ha tingan sine på ETT BESTEM STED !!!
Nu får æ vist dåkker nån av de flotte lyslykten æ har laga med SUKKER:)



de gir et fantastisk nydelig skinn når de blir tent !!!
Umulig å få frem riktig lys  og effekt med mitt kamera.
men dåkker skjønne sekkert korr fint det e :)



har brukt vanlig decopasje lim og servietter .
Strør bare sukker over limet - og vips så e stemninga der :)


først limte æ på servietten og lot det tørke,
så va det å smøre på lim imellom serviettene
og strø på sukker for så å la det tørke igjen :)



ønske dåkker en fin adventssøndag !!!

Her sner det i haugevis og julestemninga e bare fantastisk !

KLÆM ANITA

7 kommentarer:

  1. koselig lykter:DDDDD Må gjøre ferdig siste finishen i vinduene i dag, baking starter jeg med til neste helg. Så dagene i mellom skal brukes til kjøkkenskaper og kjøleskap:DDDD Forresten det med baking, er vell å overdrive en lite (kake)smule, for det blir Sarah Bernhard og krumkaker. Må bare finne frem oppskriften, jeg lagde i fjor, hmmmm. Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Kjempeskjønne lykter! Godt du fant laderen igjen :) *♥*

    SvarSlett
  3. Så fine lykter.
    Det fikk jeg lyst til å prøve.
    I kveld kanskje...
    Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  4. Enda godt du fant den:) Jeg leter nå etter markeringskritt, for jeg er igang med mitt første syprosjekt etter 40 års pause!!!..men finner jeg det??? Neida:)
    Flotte lyslykter, har laget noen lignende, men bare med eggehvite og sukker..
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. takk for hyggelige kommentarer:)
    Ser at noen har prøvd med eggehvite og sukker inni glasset - hmmm... det må da bli brent og lukte svidd om te-lyset kommer litt for nærme kanten eller ??

    SvarSlett
  6. Heisann.
    Så koselig at du la deg til som følger hos meg.. for da fant jo jeg din koselige blogg!
    Det trikset med sukker på decoupagelim har jeg aldri tenkt på.. genialt. Skal prøve meg på det en gang. :D

    Ønsker deg en flott uke.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  7. Så oppfinnsom du er med sukkeret.....
    Du er så utrolig flink med hendene!
    Du må ha energi av tusen..... :-) Kan du sende meg litt energi, jeg tar gjerne i mot:-)
    Ha en flott uke med din sprudlene energi!
    Klem til en fantastisk dame :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥