torsdag 19. august 2010

lilla engleputer

Nå har jeg endelig fått sydd litt av det flotte tykke linstoffet jeg kom over for en tid siden hos Aahlens.


Putene ser kansje litt "slappe" ut - men det er bare forde jeg ikke
tok meg tid til å stappe noen fyldigere puter inni før jeg tok bilder :)


tror disse blir kjempefine å pynte med i høst og når vi
går adventstiden i møte !
Har jo egentlig en drøm om å få sydd en hel del som jeg kan ha med
meg på et eller annet "kjærrinmarked" iløpet av høsten. Vi får
se hva jeg får til i løpet av de nærmeste ukene:)
Helga kommer uansett til å gå med til å lage tapas til Evy sin
60 års dag som hun skal feire på lørdag. Så ingen søm iløpet av de
første dagene - her skal det marineres og kokkeleres istedet:)

klem til dere som stikker innom fra Anita

6 kommentarer:

  1. Wow! Så flotte puter! Ser nedover her at du er kjempeflink og kreativ! Mykje fint du lager:)
    Takk for kosleg helsing:)
    Og ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Fine puter:DDDDD Klemz Hjertedama/ Grethe

    SvarSlett
  3. Så fiiine de putene ble!! Er det blonden fra Fretex du har brukt? Skulle ønske jeg også kunne hatt lilla puter, men det skjærer seg nok mot den rustrøde sofaen min....
    Lykke til med marineringen og resten av matlagingen- ha den fin kveld-
    klem klem

    SvarSlett
  4. takk for koselige hilsner :)
    Sissel: det er ikke blonder fra Fretex - disse er myyyyye finere :)
    de fra fretex var mye smalere - de skal jeg finne noe annet å bruke på .
    nå er det på tide å finne senga etter en laaang dag ved kjøkkenbenken:)

    SvarSlett
  5. Hei, så hyggelig at du vil væremed på giveawayen min!! Mye fint du har på bloggen din, her må jeg innom igjen, så legger meg likegodt til som følger! Ha en fin kokkeleringshelg!!

    SvarSlett
  6. Takk for kosleg helsing:) Settekassene har eg limt scrapbookark inne i nokre av romma:)
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥