lørdag 28. august 2010

HOBBYROMMET ER FERDIGRYDDA :):):)

jippi ai ai  jippi jippi ai !!!

Nå er det leeeenge siden jeg har vært så fornøyd med meg selv !!!
Føler jeg må takke et par av dere i blogglandia som har
inspirert meg til å ta fatt på roterommet :)


Ok - dere får roterommet først :)



Det var bare rett og slett litt vel bomba der inne!
(litt flaut i vise frem rotet- men skitt au-typisk meg-å rote)

Men i går var jeg på Ikea og fikk kjøpt en ny hylle og noen plast
bokser og en FANTASTISK STANG til å henge ruller med bånd
og blonder på :):)
Jeg ble simpelthen kjempefornøyd med resultatet !!!




her er den fantastiske stanga som båndene og sytråden henger på :)
Hele kr. 9.50 ! det ble så innmari fullt i "blonderboksen" så det var godt å
få sortert litt på den nye stanga mi:)


ja det er helt utrolig at det er jeg som har rydda så fint !








et lite bilde av noen av båndene og englebilder
samt meg og mine tre kjære brødre :)


Tilslutt satte jeg mine to TJORVENDUKKER på øverste hylle !

Surrer litt med bildeplasseringen ennå - så SLIK får det bli inntil videre !
Ha en super helg dere som er innom
vi er så heldige å er bedt bort på middag til gode venner ikveld!

Klem Anita

3 kommentarer:

  1. Heisan!!! Deilig og få litt orden i rotet!!!!! Hos meg så rekker jeg ikke gjennom hele huset, før jeg kan begynne på nytt. Blir sånn to skritt frem og ett tilbake:DDDD Og det er de glupe løsningene som lar vente på seg:DDDDD Og problemer med og få hivd ting. Gubben er noget treig på det område. Han lever etter mottoet om at bare han venter lenge nok, så slipper han og hive noe som helst, for da har jeg tatt det i bruk igjen, he-he. Klemz hjertdama/ Grethe

    SvarSlett
  2. Så fint det ble!! Tenker nok kreativiteten vil blomstre her utover høsten! Gleder meg til å se alt det flotte jeg VET du kommer til å trylle fram♥♥
    I hobbyhulen min ser det ut som et bombenedslag - igjen - nå. Og det er fordi jeg holder på å sy veske. Da må selvsagt alt stoffet fram - likeså alt av blonder etc- kan jo hende jeg får bruk for noe....
    Ha en fin søndag- snakkes!
    klem klem

    SvarSlett
  3. Så koselig at du vil være med på giveawayen min:)
    Det er så kjekt å se at det er flere der ute som har "slike rom" ;) Her er det kontoret som ALDRI blir ferdig ryddet.... Menmen, en gang blir det vel bedre!

    Håper dere får en fantastisk uke!
    Klem♥

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥