søndag 12. februar 2012

Sydd Strikkepose

Da va den endelig ferdig !!!Strikkeposen som vænninna mi i Tromsø har ønska sæ :)
Den kom fram tel ho i posten i går, å ho e vældig fornøyd
 ifølge msn meldinga æ fikk !!!


I ytterlomma får ho plass tel mobil og nøkkla ætter eget ønske !
Men æ syns jo ho sku ta me sæ en lebestift eller 2 i lomma åsså,
 når ho først ska på tur me strikkeposen :)





 Inni har æ gjort mæ så flid æ bare kunne,
 med å lage egen plass tel rundpinnan og en plass tel di rætte pinnan :)


 Syns jo ho "strikkejenta" va sååå søt, at ho bare måtte få en plass inni posen :)


Målan på posen har æ laga tel 30 x 35 cm
og det blei akkurat passe tel 2-3 garnnøsta,
og æ håpe det blir plass tel selve strikkeprosjektan hennes
åsså ! Ja, før ho har vel ikkje tenkt å strikk nåkka VÆLDIG stort nåkka vel ?? hi hi :) :)






Da ønske æ alle mammaer en fortsatt go morsdag !
Her i huset ska vi feire minstegutten vårres Elias som blir 18 år idag !!! HURRA!!!

Ribba står i ovn og sjokoladekaka e snart ferdig :)

 Eldstemann kommer hjem fra London-tur straks og rekker vel middag og kake med oss før
han setter kursen mot Oslo og studentlivet i kveld !!!

Go klæm fra Anita




6 kommentarer:

  1. Åh, jeg skjønner godt at hun blei glad for denne. Tok meg i å kaste et blikk bort på Nille- posen jeg bruker til strikketøyet.Her må noe gjøres, skjønner jeg;). Ha en fortsatt fin morsdag. Klem til deg.
    Farmor

    SvarSlett
  2. Oj oj oj! Denne var råfin Anita! En sånn ønsker jeg meg også... Får vente til du kommer over og hjelper meg ;)
    Ha en fin morsdag og hils jubilanten!
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. KJEMPEfiiin! Tenker meg det ble en fornøyd mottaker ja! KOS å få no så personlig og som det er lagt så mye flid i..

    Nyt dagen og kvelden :)

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  4. Hei min kjære venninne :). Er så stolt av å kjenne deg, og synes du er kjempekreativ og flink. Du kunne kanskje sy noen koselige trekk til biblene våre med litt engler og stas på?

    SvarSlett
  5. Den ble så fiiiin. Jeg funderer på å bruke den på "vranga" innimellom - den er jo helt nydelig inni også :) Tusen hjertelig - ikke bare er du dyktig til å sy, men du er jammen flink til å skjønne akkurat hva "kunden" vil ha :) Den er i bruk allerede :) :) <3

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥