tirsdag 29. november 2011

Pakkekalender

I forrige uke fikk æ sååå løst tel å lage pakkekalender tel den fantastiske mamman min :)  


 I mange år mens guttan vårres va små, ja da kom det kvært år mange overraskelsespakka i posten fra ho mamma  tel å henge på kalenderen dæmmes :), og ofte så vanka det en pakke eller to tel mæ åsså !!!


 Så da syns æ det va på høy tid med "pay back time" - og dermed så satte æ igang innpakkinga :)


Æ har pakka inn mange forskjellige juleservietta og matchende lys,
i både rødt, sølv, bronsje og hvitt !
Pakkebånd og julemerkelapper + julekort kommer ho åsså tel å finne inni gavan :)


 Ellers e det mange andre fine servietta ho kan bruke tel nyttårsaften og etter den søte juletid i januar :)



Nu har pakken kommet fram og ho blei kjempeoverraska :)))
Ho skulle henge opp adventskalenderen som ho bruke tel barnebarna i nord - og der skulle ho i år ha hennes egene pakka henganes :)) 
ho vet jo ikkje ka som e inni, så ho syns han pappa skulle få pakke opp anna hver dag åsså :)

Håpe både ho mamma og han pappa syns lysan og serviettan e fin da :)))

Hadde æ hadd tid og råd skulle æ gjerne ha laga en kalender tel alle mine flotte venninne - men det får bli et år når æ blir søkkanes rik :))))

Ikveld har æ sydd ferdig nye gardina tel størsteguttens hybeln :)
Gubben skal ta dem med på toget tel Oslo i mårra - å så kommer han å henter de på jobben hannes der.
Matchende puter skal han få etterhvert, men må bare få en fridag først :))

Ønske dåkker alle en fortsatt fin adventstid :) 

Go klæm fra Anita

7 kommentarer:

  1. Så koselig Anita! Kjekt å gjøre stas på mamma innimellom- det fortjener ho!
    klem fra Sissel-
    som gleder seg til du blir søkkandes rik og sender meg adventskalender :))

    SvarSlett
  2. Å, så koselig! Skulle ønske noen laget en sånn fin kalender til meg:-)

    SvarSlett
  3. Så heldig mammaen din er! Koselig gjort av deg! Det tror jeg ikke mange har tenkt på ..
    Tusen takk for koselig kommentarer på bloggen min! Lykke til med putene du skal sy!
    Kos deg videre med juleforedelsene!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  4. Å så koselig. Tenker nok din mamma ble glad ja!
    Det var en veldig fin tanke å lage kalender til sin egen mamma.
    Klem Maja

    SvarSlett
  5. Nå ble jeg veldig rørt. Dette setter nok både mammaen og pappaen pris på!
    Stor klem :)

    SvarSlett
  6. Hei på deg;) ..så koselig dette var, tenker din mor satte utrolig pris på kalenderen!!
    Så hyggelig at du vil være med på gibort'n min;)
    Kos dæ masse i adventstida, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  7. Hei Anita.
    Koselig at du tittet innom meg. Så koselig et påfunn, å lage kalender til mamma'n sin. Adventstida blir nok ekstra fin for henne nå, med en hilsen fra deg som er så langt borte, hver eneste dag. Ønsker deg og dine en fortsatt fin helg. Farmor

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen ♥